TOELICHTING/UITLEG ontvangen bericht van KlinkerCentrale per mail, whatsapp of sms.

Gedurende voorjaar en zomer krijgen veel mensen weer de kriebels om tuin, terras, oprit o.i.d. op te knappen of opnieuw in te richten.
Ook wij merken dat duidelijk, we ontvangen een veelvoud aan (aan)vragen voor materialen en we zijn daar blij mee. Het is dan een aantal weken/maanden TOP-drukte en we zetten dan alle zeilen bij om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan en te helpen.

Helaas kent ook onze capaciteit wat betreft transport, voorraad en/of mankracht zijn grenzen en kunnen we niet altijd direct aan ieders wens(en) voldoen en dat kan de meest uiteenlopende reden(en) hebben. Klanten die we niet binnen enkele dagen volledig kunnen bedienen, sturen we derhalve dit bericht. 

Dit houdt in dat we uw aanvraag goed hebben ontvangen maar op dit moment niet geheel aan uw wens(en) tegemoet kunnen komen. Wij houden uw aanvraag wel in ons bestand en mocht de situatie wijzigen dan nemen wij alsnog contact met u op. Mocht u op dat moment ook elders nog niet hebben kunnen slagen, zijn we u alsnog graag van dienst.  

Onze beoordeling van een (aan)vraag is altijd een momentopname. Wat vandaag niet beschikbaar of haalbaar is kan over enige tijd wellicht wel. Mocht u niet veel haast hebben en/of ook elders niet op korte termijn kunnen slagen, blijven we toch graag bij u in beeld. Nieuw aanbod wordt altijd door ons geadverteerd via diverse beschikbare verkoopkanalen en/of op onze website. We zien uw mogelijke hernieuwde reactie in dat geval met belangstelling tegemoet en mogelijk kunnen we dan wel aan uw verzoek voldoen.

Voor nu spijt het ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Team KlinkerCentrale.